Hej.

Hej! Börjar med blogg.se igen blev bara för less på nattstad. Den här bloggen kommer handla om mitt liv, fotografi, min fritid, musik osv.. ja i stort sätt allt! Hoppas ni kommer fortsätter läsa här!
 
Ni som inte vet så mycket om mig så.
Jag heter iaf Anna Erika Andersson Rosengren som är 14 år och fyller år den 21 juni! Och bor i en liten by håla vid namn kalix i norrbotten! Som går i klass 8i på manhem skolan! Mina interssen är, skoter, fota, simma och bara vara med kompisar. Har nog världens sjukaste humor, kan nog skratta åt vad som helst! Så här kommer ni få läsa mycket sjukt. Inte så bra på sporter.. ja jag gillar nog igen heller.. ^^
Om jag ska beskriva mig själv så kan jag nog vara: Glad, hyper, blir lätt arg i bland, svartsjuka typen också.. lite knäpp...
Det var allt för mig, hörs!
 
 




Kommentera här ❤

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback