Mig

Ja jag tänkte prata lite om mig, eftersom ni kanske inte vet så mycket om mig.
 
 
Som sagt heter jag Anna Erika Andersson Rosengren, som bor i en liten by håla vid namn kalix i norrbotten. Hamnade i det här skit stället för ungefär 13 och ett halvt år sen, bodde i luleå den lilla tiden annars. Nu går jag i 8i på manhemskolan. Ungefär hela mitt liv förändrades för ca 9 månaders sen. På många bra sätt, och några dåliga..
Jag förlorade kontakten med en riktigt bra vän för några månader sen.. För jag bestämde mig ett beslut.. som fick mig att må bra i början... men i slutet, tog det kål på mig.. Det tog månader för mig att glömma det.. Brukar fortfarande tänka om jag gjorde rätt eller fel, att ha någonting i någon månad, eller att förlora en vän...
På många sätt vill jag att allt ska bli som förr.. men ändå inte....
Kan inte ens tänka på sommarn som var.. för allt bra som hände då, är dåligt nu, för jag vet att det aldrig kommer hända igen..
 
Jag har fått veta vilka man kan lite på och inte. Slutat bry mig om vad folk tycker om mig.
Ja jag gillar att vara med mina vänner, träna, spela, köra skoter, skypa, spela gittar osv.. Har nog den mest sjuka humorn någonsin, om du pratat med mig eller så, då vet du nog det.
 
Aja det var lite!
 




Kommentera här ❤
Postat av: Anonym

Vem är vännen du förlorat?

2013-01-31 @ 13:00:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback