FREEEEEEEEEEEEEDAG!

Hejj!  Nu sitter man på So'n/engelskan och jobbar om norge, slutar 13:15 för orkade inte åka på bragdloppet, så då blir det fara hem och duscha och städa, för simone och hjärtat kommer och kanske macke, så då blir det att dom stannar hela helgen och så blir det nog att vi åker till luleå imorgon. Men tror jag inte kommer blogga nå mer i helgen isf på söndag, aja ska fortsätta jobba, hörs!
 
HAHAHAHAHA! dör.. fan vad sämst... xD




Kommentera här ❤
Postat av: Hej

Bara en fråga..? Är du 99:a eller 98:a? På instagram har du 98 men jag har för mig att du bara går i sjuan? Tacksam för svar ;)

Svar: Hahahaha! Nej jag är 00a, ne skoja bara men 98a! :)
Erika Andersson Rosengren

2013-03-24 @ 18:48:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback