Helgen

Hallojj! Inte bloggat i helgen nått för jag har varit hos älsklingen med simone och jonas. Men tänkte sammanfatta helgen lite snabbt då.
 
FREDAG:
Hade man praktik till kl 9 sen drog jag hem och packa och duscha, så börja jag dra mig mot boden där jag skulle träffa simone för att vi skulle åka med en buss till sörbyn som gick kl 14:00, innan det gick vi omkring på stan med några, sen träffade vi upp sara, och gick till bussen, de var exakt så vi kom på den. Sen blev vi dumpade i gunnars, haha, nemen vi fick gå av ett tag för han skulle göra nått, så vi lämnade sakerna på bussen och sen kom han efter 20 min, haha. Efter att ha åkt buss i ca en timma och lite mer var vi framme, då mötte älsklingen, jensen och jonas upp oss med skotern.
Så drog vi hem till krille och lämnade sakerna och bara tog de lugnt, senare mot kvällen drog vi till jonas för dom skulle gör nått där, och då var vi där någon timma, sen hann man bli snöbadad osv..
Sen såg vi film och då kom tanja och nathalie en stund. Sen hände de inte så mycket, och så klart däcka jag lite senare.
 
LÖRDAG:
Då vakna vi ca vid 9 tiden, så låg vi och sega tills 11 sen åt vi frukost, kolla lite film och sånt, sen drog jonas bort i 6 timmar. Det var is kallt ute så vi stannade nog inne hela dagen och tråka lite och såg film, som dom lata personerna vi är.
Senare vid 9 tiden på kvällen kom jonas tillbaka, så svammla vi lite och såg film *skräll* sen hände de nog inte så mycket däckade vid 2 tiden.
 
SÖNDAG - MÅNDAG
Vakna vi vid 8-9 tiden, så låg vi kvar och sega hela dagen i sängen, för jag hade rätt så ont i huvudet, sen vid 3 tiden kom mamma och pappa och hämta mig och simone, så skjutsade vi hem henne, sen drog vi hemmåt mot trååååk kalix, så hämtade man upp linnea så hon kom och sov här tills idag. Vi har sett film, flummat, tråååkat, fotat osv. Ikväll blir det kanske att träffa Ella, men vi får se. Aja hörs!
 
 
 




Kommentera här ❤

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback